2012. január 12., csütörtök

Gyógyszerek kiadhatósága - JOGSZABÁLYVÁLOZÁS!


A 2012. január 4-től érvénybe lépő 2/2012. (I.3.) NEFMI rendelet több ponton módosította a korábban érvényben lévő 44/2004. (IV. 28.) ESZCSM rendelet gyógyszerrendelésre és – kiadásra vonatkozó szabályait.

A változások több lépcsőben zajlanak. Egy részük már január 4-től érvénybe lépett, míg a többiek február, március illetve április elején kerülnek bevezetésre.

Mivel a rendszeresen gyógyszert szedőket (vérnyomáscsökkentők, koleszterinszint csökkentők, fogamzásgátók, altatók...) jelentősen érinti az új rendelet, úgy gondoltam, hogy írok egy részletes magyarázatot, mit hogyan lehet, nem lehet....

De találtam a Magyar Gyógyszerész Kamara oldalán egy kiváló cikket - gyógyszerrendelés és kiadás új szabályai -, ami a témát alaposan körüljárja, példákkal magyarázza a különböző lehetőségeket.


Ennél többet én sem tudtam volna leírni, de ha bármilyen további kérdésük felmerül, nyugodtan írjanak nekem a gyogyszereszvalaszol@gmail.com email-címre!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése